Wij weten dat je eigenlijk niets te klagen hebt en je bedrijf prima loopt. Je kent de lifestyle branche en klanten zijn er voor nu voldoende. Toch voel je dat het tijd is voor een nieuwe stap.
Hoe zou het zijn om daadwerkelijk je ideale doelgroep aan te trekken? Om makkelijk één duidelijke boodschap te communiceren én te zorgen dat je bedrijf weer stevig staat voor de aankomende jaren?
Tijdens onze Strakke Strategie fase duiken we in jouw bedrijf en na afloop:
heb je een concrete strategie die een duidelijke stip op de horizon geeft;
ben je opnieuw verliefd op je bedrijf en kan je niet wachten om dit van de daken te schreeuwen;
weet je weer waarom je doet wat je doet;
weet je wie jouw ideale doelgroep is;
en weet je hoe jouw diensten zich verhouden ten opzichte van het voorgaande.
Door de groei van onze studio sloot onze huisstijl en website niet meer aan bij ons werk. Op zoek naar een partij die deze vertaling zou kunnen maken kwam STRK Plan op ons pad. De persoonlijke aanpak in combinatie met het professionele werk spraken ons erg aan.
Hanneke en haar team hebben ons vakkundig meegenomen in het gehele proces, van positionering tot aan de middelen. Het fundamenttraject, dat ons stil deed staan bij de kern van de studio, vonden we erg betekenisvol.
Medie Janssen Medie Janssen Interieurarchitectuur
Werkwijze
Een goed doordachte merkidentiteit is onmisbaar voor een succesvol bedrijf. Wanneer je impact wil maken en je bedrijf future-proof in de markt wil positioneren, zal er een duidelijke basis neergezet moeten worden. Een strakke strategie!